معاون گردشگری قم از برگزاری کمیسیون رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی در این استان خبر داد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قم، مهدی نصر اصفهانی در کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی قم که با حضور سیدمحسن قریشیزاده رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان، امیر سنبلهکار مسئول حراست و عبدالوهاب گودرزی مسئول امور حقوقی ادارهکل برگزار شد، اظهار کرد: «در این کمیسیون رسیدگی به شکایات شهروندان و حل و فصل امور مرتبط با دفاتر خدمات مسافرتی در دستور کار است و هدف اصلی اعضاء کمیسیون، رعایت عدالت و جلب رضایت مردم است.»
معاون گردشگری قم اظهار کرد: «وظیفه معاونت گردشگری، نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی است و انجمن صنفی دفاتر بازوی ادارهکل در استمرار دقیق نظارتها است.»
نصر اصفهانی افزود: «فضای مجازی، رسانههای جمعی و صدا و سیما محل مناسبی است تا از طریق آموزش و اطلاعرسانی در صدد افزایش آگاهی شهروندان با مسائل و حقوق مرتبط با مسافران باشیم.»
او با بیان اینکه مردم باید در بحران کرونا به دستورالعملهای بهداشتی و پیشگیرانه عمل کنند، تصریح کرد: «یکی از مهمترین توصیهها به مردم در شرایط کنونی خودداری از سفرهای غیرضروری است.»