مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم از برگزاری رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیسیون فنی دفاتر قم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، حمید یزدانی با بیان این که تمام تلاش ما در کمیسیون دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، رسیدگی به شکایت شهروندان استان قم و حل و فصل مشکلات و جلب رضایت شاکیان می باشد، افزود: هدف ما رسیدگی عادلانه به شکایات است.
او اظهار کرد: وظیفه ما نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی است و سیاست ما حمایت از تاسیسات گردشگری و استمرار فعالیت آنها است.
یزدانی افزود: از طریق آموزش و اطلاع رسانی در راستای حقوق شهروندی در صدد افزایش آگاهی شهروندان در هنگام خرید خدمات سفر هستیم.
او با بیان اینکه مسافران برای دریافت خدمات از رجوع به دلالان خودداری کنند، تصریح کرد: در خواست من از مسافران این است که پس از حصول اطمینان از مجاز بودن فعالیت دفتر خدمات مسافرتی ، فرم قرارداد را امضاء کنند تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند.