مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از تشکیل و فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر این اداره کل از 28 اسفند 97 لغایت 16 فروردین 98 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی اول فروردین 98 با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران و زائران نوروزی فعالیت های این ستاد ذیل 10 کمیته پیگیری می شود.
او با بیان اینکه کمیته های یگان حفاظت، پشتیبانی و تدارکات، اسکان، حراست، اماکن و موزه ها و نوروزگاه ها، بازرسی و نظارت، آمار، امور نمایشگاه ها، تبلیغات و اطلاع رسانی و هماهنگی و پیگیری ویژه 10 کمیته فعال در ستاد اجرایی خدمات سفر است به تشریح جزئیات فعالیت های این کمیته ها پرداخت.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی، رسیدگی به امور اداری و اجرایی ستاد، هماهنگی و رسیدگی به فعالیت کمیته های 15گانه اسکان استان با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش، حرم مطهر و فرمانداری، راهنمایی زائران و مسافران برای بازدید اماکن و آثار تاریخی، بازرسی و نظارت در مجتمع ها و اقامتگاه های رسمی در راستای ارائه خدمات مطلوب و استاندارد، احصا آمار به روز در حوزه گردشگری، برگزاری و پیگیری نمایشگاه های صنایع دستی نوروزی و تبلیغات و اطلاع رسانی از مهمترین اقدامات کمیته های دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ایام عید است.
گفتنی است، ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به طور رسمی فعالیت خود را از 28 اسفند ماه 97 آغاز کرده است.